2018 Fifa Verdenscup Russland
Jonathan Quintin driver et studio som heter Studio-JQ. Hvor han jobber med grafisk design, trykkdesign og med merkevarebygging. Han har skapt inspirerende arbeid for klienter som AOn/Manchester United, Auto Trader UK, Bosch, Google, Intel, Mitsubishi Motors, Nascar, NBC Sports Network, Tommy Hilfiger/Rafa Nadal, Rockstar Energy Drink og fler. Vi anbefaler å ta en titt på hans nettside for å se fler av hans arbeider.
Jonathan har over noen uker jobbet på en samling av informasjonsbaserter plakater fra hvert av lagene, i en retro og minimalistisk stil. Han ønsket å fokusere på landets design, og utvikle en stil som komplimenterer lagets farger og mønster. Informasjonen på plakatene inneholder holder rangering, gruppe lokasjon, lagoppsett og spillere man burde følge. Jonathan lagde også en retrosamling for UEFA EURO 2016 som du kan se her.
Jonathan har designet sine plakater ut fra tidligere trender innen design, en stilretning som vi kaller retro og som er til stadighet tilbakefallende innen design. Plakatene til Jonathan er stilfulle og elegante. Fargene er smakfulle og i god balanse til hverandre med tanke på intensitet og hvor lett det er for en farge til å ta full overhånd.
Du kan følge Jonathan Quintin på studiojq.co, Behance, Instagram, Twitter og Facebook
0 comments